الأستاذ محمد الامام
أهلا ومرحبا بك زائرنا الكريم
يسعدنا أن تكون عضو معنا فى هذا المنتدى
إذا عجبك المنتدى فقم بالتسجيل

منتدى الأستاذ محمد الإمام مدرس أول لغة عربية للثانوية العامة

الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالتسجيلدخول

شاطر | 

نيااااااااااااااااهاهاهاهاهاهاها ضحكه شريره بس المهم نضحك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سيد خالد فؤاد
عضو متميز

مُساهمةموضوع: نيااااااااااااااااهاهاهاهاهاهاها ضحكه شريره بس المهم نضحك   الجمعة أغسطس 13, 2010 7:16 pm

01الاولي : انتي موتي ازاي ؟؟ الثانية: انا مت متجمدة الاولي : ياااه. متجمدة؟؟...اكيد اتعذبتي كتييير الثانية: لا ابدا...هو بس حسييت شوية في الاول ببرد وابتدي يزيد حبة حبة وبعد كده محسيتش بحاجة .. الثانية و انتي ما قولتليش ...موتي ازاي ؟؟ الاولي: مت بالسكتة القلبية الثانية: ودي جتلك ازاي؟ الاولي: كنت شاكة ان جوزي بيخوني...فقلتله انا رايحة عند ماما وهارجع اخر النهار وبعد ساعة بالظبط كنت كابسه عليه في البيت .. لقيته قاعد هاااادي وبيتفرج علي التليفزيون ومش معاه حد قمت دخلت دورت في كل اوض الشقة وتحت السرير وفي الدولاب قلت يمكن مخبيها هنا ولا هنا ...مالقتش حاجة يختي ... قمت اتغظت اووي وفضلت اهري وامكت في نفسي عشان ظلمته لحد اما جتلي السكتة القلبية الثانية: يعني انتي لو كنتي لقيتي واحده عنده كنتي فضلتي عايشه؟ الاولي: ااااااااااااه طبـــعا الثانية: ياريتك كنتي دورتي في الديب فريزر ....... كان زمانا احنا الاتنين دلوقتي عايشين

02 نكتة محشش راح للدكتور قال له: دكتور أنا ما بجيب ولاد،
الدكتورقال له: مين عندكم بالعائلة ما بيجيب ولاد؟
قال ابوي ،قال: لكن أنت من وين جيت؟ rendeer farao farao
قال له: من البيت

03نكتة وحدة قالت لزوجها : حبيبي اليوم عيد زواجنا ...شو بدنا نعمل؟
قال لها : نقف دقيقة صمت

04 نكتة يحكى ان حاكم عربي كان في رحلة صيد مع نفر من حاشيته ... وبينما هم يبحثون
عن الطرائد رأى هذا الحاكم أرنبا ً يركض فأخذ بندقيته ورمى فاصابه، فصاح
العبد: يا سلام اصابها سيدي! ثم راى طائر الحجل فرماه و أصابه، فصاح العبد:
يا سلام أصابها سيدي، ثم رمى الحاكم غزالا فأخطأه، فصاح العبد: يا سلام عفى
عنه سيدي

5-نكتة زوج يبكي في جنازة زوجته، سألوه: كنت بتحبها؟ قال: لأ بس سمعت البكاء يعذب الميت

6-نكتة نظر إلى زوجته وهو على فراش الموت يحتضر وقال لها: لم يكن معي أحد سواك عندما مرضت، ووقفت بجانبي عندما طردت من العمل وبقيت معي عندما تركني الناس وأفلست والآن أنت وحدك معي وأنا أحتضر، ألا تلاحظين أنك مصدر نحسي الوحيد

7-محشش ادالو أبوه شريط ديني لقاه تاني يوم متحجب

8-مدير مدرسه نادى على 3 طلاب فسآل واحد منهم انت لما بتروح البيت بتعملايه؟ قاله اكل و اذاكر واروح لاحمد بتاع البانجو.......وسال التاني نفسالسوال قاله باكل واذاكر واروح لاحمد بتاع البانجو......... وسال اخر واحدنفس السوءال قاله باكل واذاكر والعب رياضه فاعجب بيه وساله عن اسمه ليحيهالطلاب رد قاله انا احمد بتاع بانجو

9-نكت مصرية واحد بيقول لصاحبه :مره دخلت بيتى لقيت راجل مع مراتى دمى فار جريت على المطبخ بدون وعى وجبت سكينه ورحت قاطع لمونه وعملت عصير يهدينى صاحبه قاله :طب والراجل ؟؟ قاله:هو انا خدام أبوه لو عاوز يقوم يعمل لنفسه

010قصيدة شعر صعيدى:0و بحبك كيف ماخابرش .♥♥♥♥. وعلى فراجك ماجادرش .. من كتر الشوج خسيت وآني كنت تخين وبكرش .. والحب يابوي بهدلني .. مرمطني جوي وخرشمني .. وغرامك بيغرمني وماعادش معاي ولا جرش .. شومة حبك بطحتني .. وجاموسة الشوج نطحتني .. والهوى جحشته رفستني .. وآني يابوي ماصابرش

11-واحد كل يوم يعدى على مطعم ويسأل الطباخ عندكوا كيكة الطماطم ؟ فيقوله الراجل لاء فيجى تانى يوم يسأله عندكوا كيكة الطماطم؟ فالراجل يقوله لاء .. ويجى تالت يوم يعمل نفس الحكاية .. فالراجل زهق و قال لما اعمله كيكة طماطم و امرى لله .. جه تانى يوم وقاله عندكوا كيكة الطماطم ؟ فالراجل قاله ايوا يا سيدى .. قاله : يععععععع بتاكلوها ازاى دى ؟؟؟

12-اضحك مع أجمد نكت اتنين حراميه دخلوا شقة بليل .. صاحب الشقة صحى فجأة فواحد منهم استخبى فى البلكونة والتانى استخبا فى الحمام .. شوية وصاحب البيت دخل البلكونة ومسك الاولانى وقاله انت بتعمل ايه هنا ؟؟؟ فالحرامى قاله استنى بس هفهمك .. أأ..أأأ...أنا من سلاح الطيران فى الجيش وكنت بحارب اليهود بالطياره لكن صاروخ جه فيا فنزلت بالبراشوت في البلك...ونة دى ... الراجل قاله : ايوه أهو انت كده بطل ، مش التاني اللي نايملى في البانيو ويقولى ضفادع بشريه

13-اضحك مع أجمد نكت واحدة رفيعه اووووى ومش بيجلها عرسان خالص من رفعها .. امها جاتلها فكرة انها تجيب جرايد كتير و تلفها حولين البنت من تحت الهدوم كده فـ تبان تخينة شوية .. واحد شافها وعجبته واتجوزها وليلة الدخله كل ميشيل جرنال يلاقى واحد تحته ، يشيله يلاقى جرنال تحته.. سابها وراح اتصل بحماته وقالها : ايه يا حجه ؟ هيا بنتك على الصفحة كام

14-اضحك مع أجمد نكت بلدياتنا قاعد يفكر مع نفسه ويقول : جمبرى فى الطبق ؟ لا لا .. أرنب فى الجردل ؟ برضو لاء مش دى .. استكوزا فى البانيو ؟ يوووووه برضو مش دى .. انا هتصل اعرف من الدكتور وخلاص ... واتصل بالدكتور وسأله : يا دكتور هو انا عندى ايه ؟ الدكتور قاله ياعم قولتلك سرطان فى الحوض

15-اضحك مع أجمد نكت بلدياتنا راح شقة مشبوهه لقى مراته هناك ... قال أحـــمـــدك يــــارب مكتوبلى الحلال

16-اضحك مع أجمد نكت لية كوبرى القبة اتسمى كدة ؟؟؟ عشان المهندس اللى كان بيبنية كان واقف علية فاوقعت السجارة منه فقال أوبااااااا

17-ضحك مع أجمد نكت شاب فافى مراتة بتولد وقاعدة تصرخ جامد و هو واقف بره عمال يعيط ويقول لنفسه أنا السبب أنا السبب

18-اضحك مع أجمد نكت واد مسطول فى امتحان لغة عربية جاله سؤال فى النحو بيقول : ادخل (إن) فى جملة من عندك .. فكتب : ذهبت إلى المحل و اشتريت إن سبعين

19-اضحك مع أجمد نكت بلديتنا اتجوز ، مراته خلفت بعد شهر واحد من الجواز .. واحد قاله ازاى كده ؟؟!!! قاله اعوذ بالله يا أخى حتى الحسد فى دى كمان

20-اضحك مع أجمد نكت ذات يوم رأت الأميرة ليلى الثعلب خلف شجرة فسألته: هل انت الثعلب؟ فقال لها نعم .. ثم رأت الاميرة ليلى الثعلب خلف صخرة فسألته :هل انت الثعلب ؟ فقال لها نعم .. ثم رأت الاميرة ليلى الثعلب داخل مغارة فسألته : هل أنت الثعلب ؟ فقال لها: ايوا انا الزفت انا الهباب انا الطين .. سيبينى بقى اعرف اعمل حمام

21-اضحك مع أجمد نكت مرة واحد مصرى واتنين اصحابه سعودى وكويتى ماشين فى الغابة فالسعودى قال انا هصتاد ارنبين والكويتى قال وانا هصتاد حمامتين والمصرى قال انا بقى هصتاد نمرين .. فالسعودى اصتاد الارنبين والكويتى اصتاد الحمامتين والمصرى جه يصتاد النمرين معرفش .. فقال ليه كدة بس يارب وسند على شجرة كده فلقى نمر وراه فالمصرى اعد يجرى والنمر يجرى وراه..... هو يجرى و النمر يجرى واره لغاية ماوصل لأصحابه فقالهم امسكوا ده بسرعه عقبال ماجيب الثانى

22-
اضحك مع أجمد نكت مرة واحد مخنوق اوى من الدنيا كلها جرس الباب رن الساعه 10 الصبح فصحى و فتح الباب لقى وحدة مذيعة بتقله ممكن نعرف ياترى بتعمل ايه اول تقوم من النوم ؟ قالها انا بقوم من أم النوم اروح أم الحمام افتح أم الحنفية اغسل أم وشى اروح أم الاوضه اقلع أم الترنج البس ام البنطلون انزل من أم الشقة اركب أم الاتوبيس اروح أم الشغل وبعد ما ...اخلص ام الشغل ارجع أم البيت وخلاص .. قالتله المزيعة: يا فندم يلعن أم البرنامج اللى خلانا نشوف أم وشك

23-كان فى ثلاثة ماشين فى الصحراء بينهم واحد ندل وهم ماشين وجدو عفريت ولكل واحد امنية سال الاول ايه امنيتك قال عايز اروح بلدى وسال الثانى ايه امنيتك قال عايز اروح بلدى سال الندل ايه امنيتك قال عايزك ترجعهوملى تانى هنا

يا رب تكون عجبتكم،،،،،،،،،،،،،،

منقول طبعا.... santa santa
سيد خالد فؤاد
عضو متميز

مُساهمةموضوع: رد: نيااااااااااااااااهاهاهاهاهاهاها ضحكه شريره بس المهم نضحك   الجمعة أغسطس 13, 2010 7:17 pm

حدش هنا يقولى ايه رأيه فى الهكش و البكش ده .....
يا رب تعجبكم حلوه هكش و بكش دى ههههههههههههههههعههههههههههههههههههههههههه
felfel
المشرف العام
المشرف العام

مُساهمةموضوع: رد: نيااااااااااااااااهاهاهاهاهاهاها ضحكه شريره بس المهم نضحك   الأحد أغسطس 15, 2010 4:45 pm

ههههههههههههههههههه
هما كلهم حلوين وجامدين
بس انت ليه حطيتهم هنا
شكل دماغك دي شغاله كده مع نفسها
هههههههههههههههه
بس عموما الف شكر ع النكت العسل

نيااااااااااااااااهاهاهاهاهاهاها ضحكه شريره بس المهم نضحك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1